Live.Laugh.Love

Live.Laugh.Love

torsdag 27. mai 2010

All these dresses..

Jeg har snart bursdag! 27.Juni blir jeg hele 20 ÅR! Herregud, det skal bli deilig å bare bli ferdig med det. Bursdagen skal feires 26.juni med gode venner og en knakendes god fest. I cant wait! Men så kommer kjole greiene. Jeg må jo ha en kjole. Jeg skal ha en lang på dagen (familie selskap) og en kortere på kvelden. Jeg kjøpte en drit fin en i Glasgow, da jeg var der med mamma. Men så viser det seg at Nelly.com har kjøpt inn noen som er kliss like (nesten)! SÅ jeg vil ikke risikere å komme i samme kjole som hele kjole Norge. Nekter. Da må jeg bare finne frem saks og stoff og begynne å sy :)






1 kommentar:

  1. hei :) jeg har bleket håret og det er litt FOR lyst og litt gult. er på leting etter hjelp! har funnet bloggen din gjennom mote.no der du hadde skrevet noe om dette problemet.
    har du noen tips?
    håper du kan hjelpe meg :D

    SvarSlett