Live.Laugh.Love

Live.Laugh.Love

onsdag 19. mai 2010

Keliiis

Lastet nettopp ned det nye albumet til Kelis, Flesh Tone. Å jeg må bare si, dette er langt unna Milkshake for å si det mildt! Jeg har ikke andre ord for dette, enn at jeg DIGGER det. En lett blanding house/pop. Kan det bli bedre? Litt Madonna møter Paul Oakenfold nesten. Men bare NESTEN. Musikken er hvertfall dansbar, og jeg digger sangen Acapella. Den ble spilt ute på byen på lørdag, jeg tror jeg gikk i min egen transe. Haha. Men hvertfall, Kelis kommer jo på Slottsfjell festivalen 2010, og det er jo ikke synd. Så jeg skal lett rocke til dette fremover. Skikkelig good feeling og får rockefoten til å riste løs. Postivit overrasket over makeoveren hennes! Nå kan ikke festivalen komme fortere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar