Live.Laugh.Love

Live.Laugh.Love

tirsdag 25. mai 2010

Drømme vesker

Jakten på drømme vesken er lang, måndlige utgifter gjør at jeg ikke alltid klarer å spare det jeg vil. Det kommer alltid noe jeg føler selv jeg MÅ ha. Men likevel piner jeg meg selv til å kikke på vesker jeg selv mener jeg ikke kan leve uten. Jeg har fått kjøpt meg en See By Chloè som er kjempe fin og snerten (min første ordentlige veske!) og lurer fælt på hva det neste blir.

Balenciaga er det neste som står på min liste tror jeg. Muligens en Balenciaga Envelope Clutch i sort med gullstuds. Den er AMAZING, kan vel ikke kalles veske, men så godt som.


De er så fine! Jeg dør.. Men det er så kjedelig at det er så "lett" å få tak i. Jeg har hatt kjempe lyst på Alexander Wang vesken, den Coco Duffel også. Men den er blitt kopiert OVERALT. Det irriterer meg. Også er det diverse norske "motesider" som selger klin like kopier, og da mister jeg rett å slett respekt for denne/de nettsidene. Bedre å spare opp penger å kjøpe en ekte, jeg er blitt sånn at jeg ikke tror de er ekte lenger de som svimser rundt omkring. Det er ikke bra..



Disse to står også høyt på listen! Det kommer, det kommer. Må bare spare LITT først. Hvem sier at lykke ikke kan kjøpes? Hah, jeg mener det kan kjøpes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar